Všetko o nákupe

Možnosti objednania

Ako nakupovať na internetovom obchode traktorpartner.sk

1. Výber tovaru

Tovar si môžete vybrať po prehliadnutí katalógu. Ľavom menu vyberáte konkrétnu kategóriu  – v priebehu jeho prechádzania sa v strede obrazovky zobrazujú zástupcovia výberu kategórií, pre Vašu ľahšiu orientáciu. Z tohto náhľadu možno odskočiť na detail konkrétneho produktu alebo na kategóriu, do ktorej patrí. Súčasne sa Vám zobrazujú ďalšie zaujímavé informácie, ankety či súvisiace ponuky.

Priamo k cieľu môžete ísť vyhľadaním podľa určitého reťazca znakov (tu vždy platí, že menej je niekedy viac a kratší reťazec spravidla nájde Váš cieľ lepšie). Vyhľadávanie je Vám k dispozícii v priebehu celého prechádzania webom a nie je komplikované zložitým dialógovým oknom – jednoducho len zadáte čo Vás zaujíma a internetový obchod Vám ponúkne produkty ktoré spĺňajú vami zadaný názov.

Ak si neviete rady, obráťte sa na nás na telefonom čísle 0914 321 298

 

2. Vloženie tovaru do košíka

Vybraný tovar postupne vkladajte do košíka. Po vložení položky do košíka môžete stlačením tlačidla „Do pokladne" objednávku uzavrieť alebo sa vrátiť späť k vyberaniu ďalších položiek "Pokračovať v nákupe". Obsah košíka je kedykoľvek dostupný v pravom hornom rohu obrazovky aj po uzatvorení prehľiadača a opätovnom návrate na internetový obchod. Obsah košíka môžete kedykoľvek meniť – položky pridávať či mazať – vždy je znovu overená aktuálna dostupnosť tovaru.

 

3. Odoslanie objednávky

Ak chcete objednávku uzavrieť, prejdite do košíka, alebo pokračujte v nákupe po pridaní poslednej zo zvolených položiek.

Registrácia nie je potrebná, sprievodca vás automaticky prevedie všetkými potrebnými krokmi.  Po odoslaní bude objednávka automaticky zavedená do nášho informačného systému a vy dostanete e-mail s potvrdením.

 

Registrácia zákazníka - ( Nevyžaduje sa )

Máte možnosť sa u nás registrovať, vaše údaje nikomu neposkytujeme.

Užívateľské meno a heslo si dobre zapamätajte (poznamenajte) – nebudete musieť nabudúce zadávať Vaše údaje, budete môcť jednoducho kontrolovať priebeh vybavovania Vašej objednávky a v neposlednom rade tiež urýchlite spracovanie objednávky na našej strane.

 

Dodanie - Čo sa stane po objednaní

Po ukončení objednávky na našom internetovom obchode obdržíte na Váš email potvrdenie o registrácii Vašej objednávky. Produkty, ktoré sú skladom expedujeme do jedného pracovného dňa po obdržaní objednávky.

Tovar, ktorý nie je skladom dodávame až po potvrdení dostupnosti od dodávateľa. Preto v takomto prípade očakávajte email s upresnením dodania Vašej objednávky.

Expedovanie tovaru.

Informácia o expedovaní tovaru Vám bude zaslaná na Váš email spolu s odkazom na stiahnutie faktúry. V nasledujúcich dvoch dňoch očakávajte doručenie.

Doprava SR

Kuriérom

Zásielky zasielame kuriérskou službou DHL, Geis. Zásielky sú dodávané už od nasledujúceho dňa. Kuriér sa 2× pokúša o doručenie zásielky, pričom v prípade problémov kontaktuje zákazníka telefonicky.

Cena dopravy kurierskou službou je 6€ S DPH do hmotnosti balíka 30kg. V prípade, že objednávka obsahuje produkty ktoré pri expedícii:

može Vám byť navýšené poštovné podľa cenníka kurierskej služby, pričom Vás budeme informovať.

Pri preberaní zásielky od dopravcu venujte pozornosť stavu zásielky – aj napriek všetkej vynaloženej starostlivosti môže dôjsť k poškodeniu zásielky a práve pri jej preberaní je potrebné skontrolovať či je v poriadku . V prípade akýchkoľvek problémov sú Vám k dispozícii presné pravidlá na našich webových stránkach. Prípadne problému nás neváhajte kontaktovať.

Pokiaľ dôjde k akýmkoľvek novým okolnostiam, sme s Vami v spojení.

 

Osobný odber

Osobný odber je možný po dohode na našej predajni ROman Oles v Trstenej na adrese Bernoláková 96.

Platba

Úhrada tovaru osobne na predajni

Tovar môžete uhradiť v hotovosti pri prevzatí tovaru.

Úhrada tovaru vopred prevodom (proforma faktúra)

Tovar môžete uhradiť vopred na základe proforma faktúry. Náš obchodník Vás bude kontaktovať ohľadom potvrdenia objednávky a následne Vám zašle proforma faktúru, ktorú uhradíte v prospech nášho bankového účtu. Ako náhle bude platba poukázaná v prospech účtu, odošleme Vám objednaný tovar a informujeme Vás o tom emailom.

Úhrada tovaru na dobierku

Tovar a dobierečné uhradíte kuriérovi v hotovosti/kartou pri doručení tovaru na Vašu dodaciu adresu.

Vrátenie tovaru

U nás je vrátenie tovaru jednoduché a zdarma* až do 14dní.

Kontaktujte nás a zabezpečíme aby zakúpený tovar nevyhovujúci z akéhokoľvek dôvodu, vyzdvihol kuriér a boli Vám vrátené finačné prostriedky za nakupené produkty.*Náklady na vrátenie tovaru znášame do hmotnosti zásielky 50kg.

Reklamácie

Ak máte akekoľvek problémy so zakúpenými produktami neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme a ak to bude v našich možnostiach aj za Vás vyriešime.

0914 321 298
napíšte nám

Vybavenie reklamácie od dverí k dverám

Po dohode s kupujúcim u vybraných produktov zabezpečujeme prevzatie na reklamáciu od kupujúceho a doručenie kuriérskou službou v našej administrácii a na naše náklady. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

Poškodenie pri preprave

Ak tovar vykazuje zjavné chyby, tj. hlavne ak je tovar predaný kupujúcemu v porušenom transportnom obale, je kupujúci oprávnený tovar od dopravcu neprevziať. Ak sa zistí mechanické poškodenie obalu výrobku, je nutné v prítomnosti pracovníka dopravcu vykonať detailnú prehliadku tovaru a vyhotoviť príslušný škodový protokol. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, keďže všetok tovar je poistený. Na základe škodového protokolu bude zákazníkovi (po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom) poskytnutá buď primeraná zľava, odstránená porucha, alebo dodaný nový výrobok.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zrejmé pri prevzatí zásielky, treba uplatniť okamžite po ich odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.

Výrobky sú pri expedícii dostatočne kontrolované a balené, aby nemohlo dôjsť k mechanickému poškodeniu pri vynaložení primeranej starostlivosti zo strany prepravcu. Preto odporúčame venovať náležitú pozornosť aj relatívne drobným poškodeniam prepravných obalov, pretože po prevzatí zásielky od dopravcu leží dôkazné bremeno o mechanickom poškodení na strane kupujúceho a dopravca sa k spätnému uznaniu škody spravidla stavia zamietavo.

Nekompletnosť dodávky

Ak odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi fakturovaným a skutočne dodaným tovarom (v druhu, kompletnosti alebo množstve), je povinný podať ihneď (najneskôr do 24 hodín) písomne správu predávajúcemu (pre urýchlenie je vhodné obratom vykonať aj telefonické hlásenie). Na neskoršie reklamácie nie je možné prihliadnuť.

Záruka a záručná doba

Zákonné práva domácich spotrebiteľov sú chránené záručnou lehotou, ktorá je na spotrebný tovar podľa Občianskeho zákonníka všeobecne stanovená na 24 mesiacov.

POZOR - rad komodít v našom sortimente nespadá do kategórie spotrebného tovaru.

Vzťahy s podnikateľskými subjektmi (živnostníci, právnické osoby, štátne aj neziskové organizácie) sa riadia podľa Obchodného zákonníka. V tomto prípade záručnú lehotu určuje konkrétny dovozca či výrobca a spravidla je stanovená na dĺžku 12 mesiacov.

Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky včítane návodu na obsluhu, bezpečnostných výstrah a ďalších pokynov a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

Zánik záruky

- poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí, všetky zásielky odosielame poistené)

- mechanickým poškodením

- neodbornou inštaláciou, neodborným uvedením do prevádzky, neodborným zaobchádzaním, obsluhou či skladovaním

- použitím, ktoré je v rozpore s návodom na použitie, alebo obvyklým spôsobom použitia

- používaním tovaru v podmienkach, ktoré sú v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii

- poškodením vonkajšími vplyvmi alebo živlami

- tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo opotrebením

- porušením ochranných pečatí a nálepiek (ak na výrobku sú)

- tovar poškodený zapojením odporujúcim príslušným normám

Ak bola reklamácia neoprávnená (viď vyššie), servisné stredisko si nárokuje právo po odsuhlasení kupujúcim účtovať kupujúcemu náklady na lokalizáciu a opravu chyby. Kupujúci je povinný tieto náklady uhradiť v stanovenom termíne, najneskôr však do 14 (štrnástich) dní od ukončenia reklamačného konania.

Úplné obchodné a reklamačné podmienky

 

Nenašli ste, čo ste hľadali?